Gela bateko irakasle tutore gisa, ikasle batek Hezkuntza
Premia Bereziren bat eduki ahal duelaren susmoa izanez gero, hurrengo prozesua
da jarraitu behar dena:
Lehenengo eta behin, gela horretako irakasle tutoreak, ikasle
bahatuko du, hau da, zer nolako jarrera eta jokabideak dituen, zer sintoma
dituen… Behatutakoarekin informazio eskasa bada, interneten edo liburu espezializatutan
egingo du esplorazioa. Horrekin batera,
gainerako irakasle taldearekin hitz egitea garrantzitsua da, haiengandik ere
informazioa eskuratzeko eta ondoren informe edo eskema txiki bat egin ahal
izateko.
Ondoren, ikastetxearen Lehen Hezkuntzako aholkulariarekin
kontaktuan jarriko da, egoeraren eta informazioaren berri emateko. Egun batzuk
eta gero, aholkularia, gelara joango da eta tutoreak egin duen bezala, umea
behatuko du, berak ere bere informea eta ondorioak ateratzeko.
Umearen behaketa egin eta gero, ikaslea Hezkuntza Premia
Bereziren bat izan dezakeela pentsatzen jarraitzen badute, gurasoekin jarriko dira
kontaktuan. Gurasoekin izandako
elkarrizketaren bidez, informazioa elkartrukatuko dute, hau da, haiek gelan
behatutako jakinaraziko diete, eta aldi berean ere, haiek eskolaz kanpo duen
jarrera, jokabidea eta egoeraren berri emango diete, guztion artean ondorio
batzuk atera ahal izateko. Era berean, diagnostikoaren prozesuarekin aurrera
jarraitzeko eta eskolaz kanpoko laguntza zerbitzuekin kontaktuan jartzeko,
gurasoen baimena beharrezkoa izango da.
Behin baimena izanda, irakasle tutorearen eta ikastetxeko
aholkulariaren artean ebaluazio psikopedagogikorako eskaera-orria beteko dute
eta Berritzegunera (eskolaz kanpoko laguntza zerbitzua) deituko dute. Hilabete
batzuk pasa eta gero, Berritzeguneko psikologoa gelara joango da eta irakasle
tutorearekin eta aholkulariarekin hitz egingo du. Gainera, ikaslea ere behatuko
du eta beharrezkoa izango balitz berarekin hitz egingo du.
Azkenik, azken balorazioarekin diagnostiko
psikopedagogikoa egingo zaio, Hezkuntza Premia Berezia duela egiaztatzeko. Hori
horrela izatekotan, ikasle hori beharrezkoa izango dituen laguntzak
aurreikusten hasiko dira.
Laburbilduz:
- Irakasle tutorea ikaslea
behatuko du
- Irakasle tutoreak gainerako
irakasle taldearekin hitz egingo du
- Irakasle tutoreak ikastetxeko
aholkulariari deituko dio
- Aholkularia gelara joango da
eta umea behatuko du
- Gurasoekin elkarrizketa izan
informazioa elkartrukatzeko eta aurrera jarraitzeko baimena emateko
- Irakasle tutorearen eta
aholkulariaren arten ebaluazio psikopedagogikoaren eskaera-orria bete eta
Berritzegunera bidaliko dute
- Aholkulariak Berritzegunera
deituko du
- Berritzeguneko psikologoa
gelara joango da. Tutorearekin eta ahokulariarekin hitz egingo du eta umea
behatuko du
- Diagnostiko psikopedagogiakoa egin
No hay comentarios:
Publicar un comentario