Eskola Inklusiboaren Oinarriak

Ikaste-koadernoa

Páginas

  • Sarrerak
  • Baliabideak
  • Honi buruz
  • Niri buruz

Baliabideak


  • Hezkuntza inklusiboa ebaluatzeko eta hobetzeko gida
  • Hezkuntza-zentroak hobetzeko ikuspegi inklusibo bat
  • Ikasle etorkinentzat Harrera Plana egiteko orientabideak
  • Hizkuntzaren eta komunikazioaren garapena esku hartzeko ere inklusiboaren barruan
  • Arreta goiztiarreko eredua Euskal Autonomia Erkidegorako
  • Kulturartekotasunerako eta ikasle etorri berrien inklusiorako programa
  • Ikasle etorkinentzako hezkuntza-arretarako programa, eskola-eredu inklusibo eta kulturartekoaren barruan
  • Jakingarriak: Aniztasunaren trataera (II)
  • El síndrome de Asperger. Estrategias para el aula
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Inicio
Suscribirse a: Entradas (Atom)

Bilatzailea

Sarrerak

  • ▼  2013 (47)
    • ▼  mayo (10)
      • Azken hausnarketa eta balorazioa
      • Gure lanari etekina ateratzeko...
      • Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza (AOI)
      • Si può fare (2008) - Giulio Manfredonia
      • Adimen urritasuna eta familia
      • Kultura, Kulturaniztasuna eta kulturartekotasuna
      • Pedagogia sistemikoa
      • Howard Gardner eta adimen anizkunaren teoria
      • Laguntza eta laguntza zerbitzuak
      • Paulo Freire, zer da irakastea?
    • ►  abril (12)
    • ►  marzo (10)
    • ►  febrero (15)

Etiketa hodeia

118/1998 dekretua Abantailak Adimen-ezintasuna Adostasuna Aniztasuna Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza Arreta goiztiarra Aurreiritziak Autismoa Autonomia Beharrak Berdintasuna Berezia Berritzegunea Curriculumean oinarritutako ikuspegia DSM-IV DSM-V Desabantailak Desberdina Diagnostikoa Down sindromea Edukiak Egokitu Egunerokotasuna Elkarlana Entzuketa aktiboa Errealitatea Errespetua Eskola Eskola inklusiboa Eskubideak Estrategiak Etiketak Ezagutzak transmititu Ezberdina Familia Gaitasunak Garapena Gizartea Hausnarketa Hezkuntza Hezkuntza Berezia Hezkuntza Premia Bereziak Hezkuntza inklusiboa Hezkuntza integrala Ikaskuntza kooperatiboa Inklusioa Integrazioa Konfiantza Kultur aniztasuna Laguntza Laguntza zerbitzuak Metodologia Mugak Muinbakarrekotasun markoa Normalizazio printzipioa Normalizazioa Parte hartzea Pentsamendua Pertsonak Postulatuak Premiak Talde lana Zailtasunak aberasgarritasuna

Itzultzailea

Datu pertsonalak

Unknown
Ver todo mi perfil

Beste blog batzuk

  • Haur Hezkuntza 2012
  • Pantxis txokoa
Andrea García. 2013. Tema Sencillo. Con la tecnología de Blogger.